fbpx

ההצגה
המשאלה של צבי

הצגת הילדים המשאלה של צבי.

הצגת ילדים קסומה וחינוכית עפ"י ספרה של הסופרת מרגלית אשוש "המשאלה של צבי". ההצגה כתובה בשפה גבוהה ובחריזה. היא בעלת מסרים חינוכיים לילדים.הצגת שני שחקנים ואיש סאונד השחקנים בוגרי בית הספר הגבוה לאומנויות הבמה "בית צבי". אנו מגיעים עם תלבושות מרהיבות, תפאורה יפיפייה כולה עשויה עבודת יד שירים ריקודים וסאונד מקצועי.

*ההצגה מאושרת סל תרבות ארצי. תוכנית גפן, תוכנית מילת.

*ההצגה מאושרת רוח תרבות החברה למתנסים.

ההצגה מתאימה לגילאי גן עד ג'.

תקציר ההצגה: חלום חייו של צבי הצב שיהיו לו זוג אוזניים. חברתו הארנבת מציעה לו ללכת למלך החיות החכם ששולח את צבי אל הקוסמת הגדולה של היער, וכך מתחילה לה הרפתקה… בדרכים צבי פוגש דמויות שונות אבל מה הסוד הגדול המחכה לו בסוף המסע?..

מחזה: מרגלית אשוש.  בימוי, תפאורה וכוריאוגרפיה: אפרת אשוש. מוזיקה: פליקס שופושניק. תלבושות: קטיה גרשם. שחקנים: יוסף קדוש/ערן יוסף/תום שיניצקי ואפרת אשוש/שחר אברהם.

 

ד"ר רותי קלמן מנהלת הספרייה העירונית דימונה המלצה חמה שמחה להמליץ על תיאטרון אגדה. שני השחקנים ואיש הסאונד הגיעו אלינו, לספרייה בדימונה עם ההצגה: המשאלה של צבי. וילון כמו בתיאטרון המתין לילדים, וכשההצגה החלה, הוסר הווילון והתגלתה תפאורה יפיפיה, פרי יצירתה של השחקנית, אפרת אשוש המציגה את הצגות אמה, מרגלית אשוש. השחקנים שיחקו ברמה גבוהה, תיקשרו עם הילדים, והסאונד היה ראוי לציון באופן מיוחד. התגובות של הילדים ושל ההורים היו אוהדות ביותר, וכולם התרשמו מהרמה הגבוהה של ההצגה. יישר כוח. אשמח להזמינם שוב. בברכה ד"ר רותי קלמן מנהלת הספרייה העירונית דימונה
ספריית דימונה
המלצה

דברו איתנו